poniedziałek, 29 czerwca 2015

To , co powinniście wiedzieć

Ja ? Ale kim jestem ja ? 
Można powiedzieć , że jestem tylko zwykłym człowiekiem , któremu pisanie sprawia radość . Mającemu rożne przygody ... i inny pogląd na świat . Właśnie tym jestem . Zwykłym szary człowiekiem . 

 Teraz do rzeczy 😊 
Jestem Julka . Chodzę do gimnazjum i interesuje sie modą i sportem . Hmmm teraz jak pomyśle to dość dziwne połączenie , ale nikt nie powiedział że jestem normalna . Choć nie wyglądam na inną , mój tok myślenia jest niezwykły . Zapomniałam wspomnieć o najważniejszym ! Uwielbiam pisać ! 
Jest to coś niezwykłego bo każda moja myśl przelewa sie na kartkę papieru , a w tym przypadku na mojego drugiego bloga . 
Lubię też fotografie , a w szczególności podróże po każdym , nawet najmniejszym zakątku kraju , kontynentu czy świata . 
Czekam na eskapade do Chorwacji , a w zimie do Londynu . Odwiedzić siostrę !  😊 

Skoro wspomiałam już o siostrze opowiem trochę o rodzeństwie . 

Ala 
( Alicja , Maria , Amelia ) 
Ma 19 lat , aktualnie mieszka w Londynie . Pracuje . 
Jej hobby to fotografia ( to dzięki niej powstało moje zamiłowanie to tej czynności ) 
Jest brunetką i nie jest wysoka . 
Prowadzi swoją stronę z fotografią , ale teraz nie ma na to czasu.


Staś 
( Stanisław , Hubert ) 
Ma 11 lat , prawie 12, ale kto to liczy ...
W 2015/16 zacznie uczęszczać do mojego gimnazjum . Do szkoły poszedł rok wcześniej . 
Lubi piłkę nożną , jest na każdym meczu miejskiego klubu STAL MIELEC 


Nie lubię mowić dużo o sobie , sami zobaczycie jaka jestem czytając bloga , który będzie o moich dniach spędzonych w Mielcu czy na wyjazdach . 


Do zobaczenia , Julia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz