poniedziałek, 29 czerwca 2015

Mój tydzień 22-28 czerwiec

"Ludzie nie dysponują już wystarczającą ilością czasu , żeby coś poznać . Kupują gotowe wybory u sprzedawców , a ponieważ nie ma sklepów z przyjaciółmi , ludzie już ich utracili " 

- Antoine de Saint - Expery 

 

A wszystko to , bo ciebie kocham i nie wiem jak bez ciebie mógł bym żyć . Choć pokaże ci czym moja miłość jest , dla ciebie zabiję się . 

Ten piękny cytat przypomina mi, co tak naprawę cenie w moich przyjaciołach . Cieszę się że znalazłam dla nich ten cudowny rok i poznawałam ich bliżej z każdym dniem i cały czas od nowa . Niektórych poznaje bliżej od niedawna , a nawet od tego cudownego tygodnia pełnego wrażeń , w którym wiele się nauczyłam sama po wnioskach  , ale i wiele po nich


Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. 

Powrót  z  Simoną i objaśnienie telefonu :)) 




Środa , 24 czerwca 2015 r. 






 Kiermasz szkolny , a u góry zdjęcie z Madzią :) 






Wieczór spędzony z przyjaciółmi u Adriana 


Piątek !! 26 czerwca 2015 r. 










Zakończenie roku szkolnego 2014/15 
Szkoła i moje alhokoliksy 
 
 
 
 

Zakupy z Konradem :))  ( i Marcelą ) 





Orlik :D ( Konrad łazi po trawie ) 
 
 
 
 Sobota -Niedziela 27/8 czerwca 2015r.
 

 

 Nocka z Adą i Korą 







 Dlatego tak ważni są dla mnie przyjaciele , dają mi poczucie szczęścia , pomagają i doradzą , nawet jak mam problem . 
Czasami odchodzą , ale powracają bo są prawdziwi .




I trze­ba być wiel­kim przy­jacielem i moc­nym przy­jacielem, żeby przyjść i prze­sie­dzieć z kimś całe po­połud­nie tyl­ko po to, żeby nie czuł się sa­mot­ny. Odłożyć swo­je ważne spra­wy i całe po­połud­nie poświęcić na trzy­manie ko­goś za rękę. 
 


 

1 komentarz: