wtorek, 21 lipca 2015

Chorwacja 2015

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o moich cudownie spędzonych 10 dniach lipca . 

Od 10 do 20 mój wolny czas wakacji spędziłam w pełnej słońca Chorwacji ! 

Mieszkałam w Podstranie , miejscowości koło Splitu . 

10-11 Lipiec 

Droga zajęła mi 15 godzin , około 1250 km . Po drodze niestety napotkały mnie dość duże korki dlatego droga sie przeciągnęła . 

Tu reklama 3D z pomidorków 🍅🍅

W pokoju 

12 Lipca
Niedziele spędziłam na spacerze po okolicy 

13 Lipiec
Podróż do Splitu , zakupy 
Specjalnie dla was złowiłam jeżowca ✌🏻️

14 Lipca
Wycieczka statkiem , rejs dookoła wyspy Brač , zwiedzenie " piaszczystej plaży " w mieście Böl . 
Mewy , około 6:30 nad ranem 
Krajobraz z wyspy . 
Böl 


15 Lipca 
Jazda do Murteru , przez Šibenik . Pływanie pontonem , jazda skuterami do pobliskiego miasta . 
Na zdjęciach : Albert , Kamil , Arek , Hubert , Ada , Staś i mój wujek Andrzej 

16 Lipca 
Dzień dość normalny , zakupy w Splicie , pałac Dioklecjana itp.


17 Lipca 
Caly dzien spędziliśmy na plaży , mam kilka zdjeć , ale każde podobne do drugiego . 

18 Lipca 
Owocki 
A tu kwiat rosnący pod domem 


19 Lipiec 
Pakowanie , chwila w Splicie , zakup plecaka , podziemia pałacu ...
 


Tak prezentuje sie mój wyjazd , większość zdjeć mogliście oglądać na moim snapie , kto jeszcze nie dodał to juz podam nazwę : 

jujumc01 

Dodać 👻👻👻

I widzimy sie za pare dni , pozdawiam Julka 😎😊

2 komentarze:

  1. Też byłam w Podstranie :))
    PS. Fajne koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, uwielbiam Chorwację, byłam w Makarskiej dwa razy z rzędu.
    Jeśli chcesz poczytać o mojej pasji zapraszam na:

    www.anytsujdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń