wtorek, 7 lipca 2015

Ulubie艅cy Czerwca ✌馃徎️

Nie ka偶dy bloger pisze o swoich ulubie艅cach danego miesi膮ca . Ja w eskapadach postanowi艂am to robi膰 .  Wiec zacznijmy : 

Kosmetyki ! 

Jestem mi艂o艣niczk膮 zagranicznych firm , a 偶e w czerwcu przysz艂o mi ju偶 kt贸re艣 z kolei takie cudo musi by膰 tu umieszczony . 

Jest to jajeczko ( balsam do ust) firmy eos . 

Ka偶dej dziewczynie mog臋 to poleci膰 . Ma fantastyczny kszta艂t , dobrze mie艣ci sie w d艂oni . Fantastycznie pachnie , a przede wszystkim dobrze nawil偶a usta . Oto kilka propozycji dla ciebie : 

 



Jedzenie ! 
W czerwcu zakocha艂am sie w zielonkawym pistacjowo - kokosowym mleku Mullermilch ! 
Jest naprawd臋 fantastyczny i znajdziecie go w ka偶dym sklepie 


Ubrania ! 
Kocham bluzki z owocnymi wzorkami , a szczeg贸lnie gdy ca艂e s膮 w owoce . Przede wszystkim arbuzy , ananasy , limonki czy truskawki . 
Kilka propozycji dla was : 


Hause 39,99 z艂 ( teraz na internecie jest przecena na 19,99 z艂 ) 馃崏馃崑 


Atmosphere ( ta akurat jest z Londynu , ale na internecie sa podobne ) 馃崓馃崓馃崓

Technologia ! 
Wraz z czerwcem przyszed艂 mi nowy telefon ip 馃摫. Pokocha艂am w nim moja now膮 sekretark臋 Siri ! 
Jedyny minus tego urz膮dzenia jest taki z偶e Apple nie zainstalowa艂o j臋zyku polskiego wiec musz臋 rozmawia膰 po angielsku cho膰 nie jest to dla mnie problem . 

Bardzo spodoba艂a mi sie tak偶e nowa aplikacja do zdje膰 bo robi臋 ich mn贸stwo : 

Muzyka ! 
Na sam koniec zostawi艂am jedne z najlepszych . Dzisiaj wybra艂am tylko 3 piosenki czerwca ale sa to moje ulubione utwory . 
" Want to want me " - Jason Derulo 馃拑馃徏馃挏
"Bad Blood" - Taylor Swift 馃敨馃毈 
Musz臋 wspomnie膰 ze to jedna z najlepszych piosenek Taylor 馃幖

I MOJA ULUBIONA ! W tym miesi膮cu polska piosenka ! 
"Plan" - Sylwia Przybysz & Mezo 
S艂uchanie dodaje mi nowej energii 馃帶馃幎

2 komentarze:

  1. 艢wietne s膮 te bluzki. Musz臋 mie膰 chocia偶 tak膮 jedn膮 w szafie :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. A i mam jeszcze pytanie: ten Iphone to jaki (pi膮tka, sz贸stka...)?

    OdpowiedzUsu艅